torsdag 6 augusti 2009

Möte med POTF, II

Ett par foton till från mötet. Marko signerar bredvid Sylvi, tror även det är Captain som skymtar i bakgrunden?








































Jaska och beccali (jag!), på ett något snyggare foto än sist!
























Jari och Captain signerar här åt Dandelion på ett omslag till Diamonds For Tears (singeln), och ska precis ge sig in på novellen som LastDropFalls låtit trycka upp, inspirerad av Revolution Roulette.



















Här är kvällens första autograf, åtminstone för min egen räkning. Marko har signerat postern vi fick av Tiia (tack!). Under kvällens gång fick jag även Jaskas, Jaris och Captains kråkfötter, dessutom på Carnival of Rust (albumet) som jag tagit med mig i detta syfte.

CHEERS,
~ Street Team Sverige ~

Foton @ beccali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar